Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania. 

1. Na jakich zasadach działa wasz sklep internetowy?
Modest Garden jest sklepem w systemie dropshipping'u.
Po złożeniu zamówienia w naszym sklepie, kontaktujemy się z producentem który wysyła produkt prosto pod wskazany adres.
Dzięki temu mają Państwo możliwość zamówienia wszystkich dostępnych kolekcji oraz modeli.  

2. Jak złożyć zamówienie?
Po wybraniu produktu z naszego asortymentu całość zamówienia ląduje w koszyku.

To od Was zależy czy chcecie zarejestrować się w naszym sklepie czy też złożyć jednorazowe zamówienie. 
Następnym krokiem będzie potwierdzenie wybranych produktów oraz uzupełnienie danych dotyczących zamówienia.
W razie pytań podczas składania zamówienia zachęcamy również do kontaktu telefonicznego pod numerem 782 420 114

3. Jaki jest koszt dostawy i czas realizacji?
Koszty dostawy pokrywa kupujący według cennika znajdującego się na stronie informacyjnej dotyczącej Dostawy

Ze względu na sprowadzanie towaru zza granicy czas oczekiwania wynosi 4-6 tygodni od dnia złożenia zamówienia. 
Spowodowane jest to również indywidualnych charakterem każdego zamawianego produktu.

4. Czy mam możliwość sprawdzenia stanu realizacji zamówienia?
Będziemy na bieżąco informować Państwa o stanie realizacji.

Po złożeniu zamówienia skontaktujemy się telefonicznie w celu potwierdzenia zakupu.
Następnie o wszystkich etapach będziemy informować poprzez pocztę elektoniczną. 
Wraz ze zbliżającym się terminem dostawy zadzwonimy ponownie w celu ustalenia dogodnego terminu oraz czasu dostawy. 

5. Jakie są możliwości jeśli chodzi o formę dostawy? 
Domyślnie, wszystkie produkty będą dostarczanie do Państwa kurierem.

Dla zainteresowanych istnieje również możliwość odbioru osobistego na terenie Katowic.

6. Jak zmienić lub anulować złożone zamówienie?
W razie pomyłki przy składaniu zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny bądź e-mailowy w przeciąg 24 godzin od momentu złożenia zamówienia.
Po skompletowaniu przesyłki anulacja oraz jakiekolwiek zmiany będą niemożliwe.  

7. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Oczywiście według polskiego prawa przysługuje Państwu 14 dni na zwrot towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Po upływie 14 dni od daty dostarczenia przesyłki zwrot towaru nie będzie możliwy.
W momencie podjęcia decyzji o chęci zwrotu prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 782 420 114

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl